POČELA REALIZACIJA PROJEKATA REKONSTRUKCIJE MOSTA ŽRTAVA GENOCIDA U SREBRENICI

Kao što je poznato javnosti, JP Ceste Federacije BiH u 2019. godini na području Goražda je implementiralo četiri infrastrukturna projekta ukupne vrijednosti 4 miliona KM i to: raskrsnica na cesti M20 u Vitkovićima, zatim izgradnja trotoara na relaciji Vinarići – Baćci, izgradnja šetališta, odnosno, trotoara od semafora u ulici Maršala Tita koja se spaja sa Mostom žrtava genocida u Srebrenici i ulicom Muhidina Mašića Munje na magistralnom putu M20, odnosno, novog kružnog toka koji će biti izgrađen, do Novog Goražda. Četvrti, veoma značajan projekat odnosi se na rekonstrukciju ul. Kulina bana, zatim ul. Seada Sofovića Sofe.

J.P. Ceste Federacije BiH i u 2020. godini planira implementaciju još dva veoma važna projekata na području grada Goražda koji se odnose na potpunu rekonstrukciju Mosta žrtava genocida u Srebrenici i izgradnju kružnog toka u ulici Maršala Tita koja se spaja sa Mostom žrtava genocida u Srebrenici i ulicom Muhidina Mašića Munje na magistralnom putu M20, čija je ukupna vrijednost 3,3 miliona KM.

Kako bi ozvaničili početak radova na rekonstrukciji Mosta žrtava genocida u Srebrenici danas su pomenuti most posjetili gradonačelnik dr.sci. Muhamed Ramović i premijerka BPK-a Aida Obuća sa saradnicima.

“Mi smo aplicirali za šest projekata, četiri su ranije završena sada idemo sa ova dva, Most žrtava genocida u Srebrenici i  kružni tok, a ukupna vrijednost je 7,5 miliona KM. Mi ne znamo detalje, jer su oni provodili sve procedure i nadzor. Mi smo kao lokalna zajednica i tehnička podrška, uradili smo eksproprijaciju. Nadamo se da će sve biti okončano u roku od osam mjeseci kako stoji u ugovoru” – istakao je gradonačelnik dr.sci. Muhamed Ramović koji je ovom prilikom zbog problema stvaranja saobraćajnih gužvi pozvao građane na strpljenje.

“Što se tiče projekta krećemo sa uklanjanjem zaštitne ograde i rasvjetnih tijela na mostu, slijedi izmještanje instalacija struje, vode i ostalih nakon čega će uslijediti postavljanje nasipa i privremenih oslonaca u koritu rijeke Drine. Ojačat ćemo čeličnu konstrukciju, staviti antikorozivnu zaštita, zatim slijedi ponovno farbanje, rušenje armirano-betonske kostrukcije,  postavljanje oplata i skela i ponovno betoniranje. Uporedo će se raditi kružni tok, a rok za izgradnju je osam mjeseci” – kaže Admir Terzić, šef gradilišta iz firme ŽGP koja je izvođač radova.

”Drago nam je da se na području BPK Goražde rade ovako značajni kapitalni projekti i ovo je veoma značajan projekat, jer ćemo trajno riješiti pitanje ovog mosta. Nadam se da će se rokovi ispoštovati i da će građani imati strpljenja kada je u pitanju regulisanje saobraćaja. Pokušat ćemo pronaći još bolja rješenja kako bi olakšali svim učesnicima u saobraćaju, ali i sačuvali gradski most” – naglasila je premijerka BPK Goražde Aida Obuća.