O KABINETU

  • NADLEŽNOSTI
  • OBAVJEŠTENJA
  • E – OBRASCI

NADLEŽNOSTI:

  • Izvršava i osigurava izvršavanje zakona i drugih propisa u oblastima za koje je osnovan;
  • Sprovodi utvrđenu politiku u oblastima za koje je osnovan;
  • Vrši normativno-pravne, stručne i administrativne poslove u pripremi nacrta prijedloga propisa i drugih akata iz nadležnosti općinskog načelnika, te poslove pripreme sjednica kabineta načelnika i praćenje realizacije njegovih odluka i zaključaka;
  • Vrši poslove informisanja i stvaranja uvjeta za razvoj i slobodno djelovanje lokalnih i drugih informativnih medija;
  • Vrši poslove upravljanja kvalitetom usluga u skladu sa ISO standardom;
  • Vodi interne evidencije i čuvanje dokumentacije o radu Gradonačelnika;
  • Osigurava blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje svih poslova iz nadležnosti Grada;
  • Koordinira rad i aktivnosati između kabineta načelnika, s jedne strane, i Gradski službi za upravu, sa druge strane;
  • Provodi gradsku politiku utvrđenu Strategijom razvoja Grada i sektorskim strategijama te kreira i provodi akcione planove i programe rada;
  • Inicira i učestvuje u izradi planova, programa i projekata te raznih razvojnih aplikacija kod drugih subjekata, koji su od interesa za Grad;
  • Obezbjeđuje kontinuirano praćenje provedbe strateških planskih dokumenata, ažurira i inicira razradu projektnih prijedloga;
  • Vrši poslove pripreme, praćenja i realizacije investicionih komunalnih projekata Grada, Kantona i dr. Subjekata;
  • Priprema investiciono-tehničku dokumentaciju za projekte koji se realizuju putem Gradske uprave;
  • Vrši poslove održavanja i rekonstrukcije lokalnih cesta od interesa za Grad i drugih nekategorisanih puteva;
  • Vrši stručnu obradu inicijativa mjesnih zajednica koje se odnose na komunalnu infrastrukturu;
  • Podnosi konačan izvještaj i obračun o završenim projektima i investicijama;
  • Obezbjeđuje prezentacije i promocije projekata Grada;
  • Vrši stručne analize i pripreme invještaja i informacija za potrebe Gradonačelnika;
  • Izrađuje tendersku dokumentaciju i provodi postupak javnih nabavki u skladu sa ZJN;
  • Organizuje internu reviziju o finansijskom poslovanju u Gradskoj upravi;
  • Obavlja i druge poslove i zadatke koji su mu dati u nadležnost propisima Federacije, Kantona i Grada.
Trenutno nema obavještenja!
Trenutno nema dokumenata!
POHVALE I KRITIKE
NA RAD GRADSKIH SLUŽBI
COVID-19
EPIDEMIOLOŠKA SITUACIJA NA PODRUČJU BPK GORAŽDE
Osvježeno: 18.06.2021
IZVOR: Zavod za javno zdravstvo BPK Goražde
AKTIVNIH SLUČAJEVA
OPORAVLJENIH
UMRLIH
5
2022
82
(+1)
(0)
(0)