PRIVREDNA KOMORA F BIH POKRENULA PROJEKAT VIZUALNOG OZNAČAVANJA DOMAĆIH PROIZVODA

Privredna komora F BiH već dugi niz godina radi na promociji domaćih proizvoda, kao i na podizanju svIjesti kupaca o značaju  kupovine domaćih proizvoda. Zabrinjavajući su podaci o količini uvoza pojedinih proizvoda iz inostranstva, a koji se također proizvode i u BiH.

Upravo iz tih razloga Privredna komora F BiH pokrenula je kampanju vizualizacije odnosno označavanja domaćih proizvoda, a trenutno se provodi kampanja u svim kantonima F BiH.

Tim povodom danas je u Goraždu u prostorijama Biznis centra održana press konferencija kako bi se javnost informisala o značaju samog projekta. Pored predstavnika Privredne komore F BiH, press konferenciji su prisustvovali i gradonačelnik Goražda Ernest Imamović, te predstavnici Ministarstva za privredu BPK-a, potom predstavnici goraždanskih privrednika i domaćih kompanija koji su također govorili o značaju kupovine domaćih proizvoda.

Almin Mališević, direktor sektora za  za industriju i usluge u Privrednoj komori Federacije BiH u izjavi za medije naglasio je značaj ove kampanje: ”Privredna komora Federacije BiH već dugi niz godina radi na promociji domaćih proizvoda. To je vrlo značajan aspekt i najvažniji pravac kojim bi se mi trebali kretati iz razloga što još uvijek imamo jako veliki deficit.

U prošloj godini deficit Bosne i Hercegovine iznosio je oko 6,5 milijardi KM. Za prvih 5 mjeseci u ovoj godini u F BiH je napravljen deficit blizu dvije milijarde KM. Uvozili smo mnogo proizvoda u velikim količinama koje mi proizvodimo u BiH. Ove godine Privredna komora F BiH pokrenula je projekat vizualnog označavanja domaćih proizvoda kroz koji ćemo pokušati označiti i brendirati domaće kvalitetne proizvode kako bi oni bili prepoznati u domaćim centrima, a  tako i vani. Radimo trenutno promociju u sjedištima kantona u F BiH. To je početak jedne kontinuirane kampanje koja nadamo se će rezultirati rezultatima koji treba da obezbjede veću vizualizaciju domaćih proizvoda i veću svijest domaćih kupaca da kupuju domaće proizvode u tržnim centrima.  Vrlo je indikativna količina uvoza vode. Mi smo u prošloj godini uvezli vode u vrijednosti 125 miliona KM, u ovoj godini za pet mjeseci u Federaciju BiH je uvezeno 46 miliona KM, to je podatak koji treba da nas zabrine jednostavno mi smatramo da je ključ u kupcima, kupci treba da traže domaće proizvode, trebaju da zahtjevaju od tržnih centara nabavku takvih proizvoda, da budu čak i drski u nekim slučajevima i da napuste i ne kupe proizvod ukoliko nema ono što oni žele. Mi imamo toliko kvalitetnih voda da je sramota za sve one koji kupe stranu vodu pored domaćih voda.”