SLUŽBA ZA FINANSIJE, PRIVREDU I JAVNE NABAVKE

  • O SLUŽBI
  • BUDŽET
  • OBAVJEŠTENJA
  • E – OBRASCI
MUAMER KRAŠIĆ – POMOĆNIK GRADONAČELNIKA
Telefon: +387 38 228 650
Mail: muamer.krasic@gorazde.ba
NADLEŽNOSTI:

  • izvršava i osigurava izvršavanje zakona i drugih propisa iz nadležnosti Službe;
  • provodi utvrđenu politiku u oblastima za koje je osnovana;
  • vrši izradu podzakonskih i općih akata iz nadležnosti Službe;
  • vrši poslove u vezi sa izradom Budžeta Grada;
  • vrši poslove u vezi sa izvršenjem Budžeta Grada i sve druge poslove u vezi sa Budžetom;
  • vrši knjiženje svih transakcija finansijskog poslovanja računa Budžeta Grada;
  • vrši poslove u vezi sa izradom završnog računa Grada i zaključivanje poslovnih knjiga;
  • u zakonom propisanim rokovima vrši odlaganje i čuvanje finansijske dokumentacije;
  • vodi sve trezorske poslove u skladu sa Zakonom;
  • vrši poslove kompletiranja, kontrolisanja, likvidiranja faktura i ispostavljanje naloga za plaćanje;
  • vodi knjige ulaznih i izlaznih faktura, kao i obaveza i potraživanja;
  • prikuplja, sređuje i kontroliše podatke koji se odnose na plaće i druge naknade za sve zaposlene;
  • vrši obračunavanje plaća, poreza i doprinosa iz plaća i drugih naknada, kao i vođenje službenih evidencija o plaćama i drugim naknadama;
  • vrši blagajničko poslovanje i vođenje propisanih evidencija o istom;
  • vrši naplatu administrativnih taksi;
  • vrši nabavku i vodi knjigovodstvo stalnih sredstava, sitnog inventara i potrošnog materijala;
  • uspostavlja saradnju sa privrednim sektorom;
  • vrši koordinaciju aktivnosti Privrednog savjeta Grada
  • predlaže mjere za stvaranje povoljnog poslovnog ambijenta, privlačenje investicija i promovisanje mjera podrške;
  • preduzimanje mjera iz nadležnosti Grada u vezi sa razvojem industrijskih i poslovnih zona;
  • vodi upravni postupak iz oblasti trgovine, turizma, ugostiteljstva, obrta, saobraćaja i drugih privrednih djelatnosti;
  • vodi zakonom propisane registre i izdaje uvjerenja o činjenicama o kojima vodi evidenciju;
  • vrši finansijske i administrativno-pravne poslove u vezi sa davanjem u zakup i na korištenje poslovnih prostorija i garaža u vlasništvu Grada;
  • vrši ovjeru trgovačkih knjiga, normativa i cjenovnika;
  • vodi upravni postupak iz nadležnosti poljoprivrede i vodoprivrede u skladu sa zakonom i drugim propisima;
  • vodi sve Zakonom propisane evidencije i registre;
  • vrši upravljanje vodnim javnim dobrima u vlasništvu Grada Goražde II kategorije;
  • vrši poslove iz domena ribarstva utvrđene Zakonom;
  • prati i proučava stanje u oblasti poljoprivrede i vodoprivrede;
  • izrađuje i održava bazu podataka poljoprivrednih gazdinstava, poljoprivrednog zemljišta i drugih podataka u digitalnom obliku iz nadležnosti Grada;
  • izrađuje Prijedloge programa i planova korištenja poljoprivrednog zemljišta od interesa za Grad, u skladu sa propisima iz ove oblasti;
  • u koordinaciji sa službama unutar Jedinstveog organa uprave priprema (izrađuje) Plan javnih nabavki Jedinstvenog gradskog organa uprave Grada Goražda, te prati i provodi njegovu realizaciju;
  • učestvuje u provođenju postupaka predviđenih Zakonom o javnim nabavkama (ZJN) za potrebe Jedinstvenog gradskog organa uprave Grada Goražda;
  • vodi brigu o dinamici pokretanja javnih nabavki iz Godišnjeg plana javnih nabavki Jedinstvenog gradskog organa uprave;
  • vrši izradu tenderske dokumentacije;
  • u koordinaciji sa službama izrađuje finalnu tehničku (specifikaciju) za pokretanje postupaka javnih nabavki za robe, usluge i radove za potrebe više službi (nabavka; električne energije, kancelarijskog materijala, namještaja, računara, oglašavanja i slično, za potrebe službe u okviru Jedinstvenog gradskog organa uprave;
  • priprema odgovore po žalbi izjavljenim po osnovu ZJN (Zakona o javnim nabavkama);
  • vrši procjenu tržišta za provođenje javnih nabavki;
  • prati i provodi propise iz područja javnih nabavki;
  • priprema Nacrte i prijedloge okvirnih sporazuma i ugovora;
  • prati realizaciju zaključenih ugovora i okvirnih sporazuma za potrebe Jedinstvenog organa uprave Grada Goražda;
  • po iskazanoj potrebi službi, pruža stručnu podršku kod priprema javnh nabavki;
  • vrši sve administrativno-tehničke poslove iz nadležnosti Službe;
  • izrađuje godišnji plan i godišnji izvještaj o radu Službe;
  • učestvuje u izradi programa rada Gradskog vijeća u segmentu nadležnosti Službe;
  • odgovara na pitanja i inicijative vijećnika Gradskog vijeća iz segmenta nadležnosti Službe;
  • učestvuje u radu komisija i radnih grupa koje imenuje Gradonačelnik i Gradsko vijeće;
  • prati realizaciju ugovora iz nadležnosti Službe i
  • obavlja i druge poslove i zadatke koji su joj preneseni u nadležnost od viših nivoa vlasti i po nalogu Gradonačelnika.
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
JAVNI POZIV ZA UČEŠĆE NA JAVNOJ RASPRAVI O NACRTU BUDŽETA GRADA GORAŽDA ZA 2021. GODINU OBJAVLJENO
22.02.2021.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]