- O SLUŽBI
- BUDŽET
- OBAVJEŠTENJA
- E – OBRASCI
![]() |
MUAMER KRAŠIĆ – POMOĆNIK GRADONAČELNIKA |
---|---|
Telefon: +387 38 228 650 Mail: muamer.krasic@gorazde.ba |
- izvršava i osigurava izvršavanje zakona i drugih propisa iz nadležnosti Službe;
- provodi utvrđenu politiku u oblastima za koje je osnovana;
- vrši izradu podzakonskih i općih akata iz nadležnosti Službe;
- vrši poslove u vezi sa izradom Budžeta Grada;
- vrši poslove u vezi sa izvršenjem Budžeta Grada i sve druge poslove u vezi sa Budžetom;
- vrši knjiženje svih transakcija finansijskog poslovanja računa Budžeta Grada;
- vrši poslove u vezi sa izradom završnog računa Grada i zaključivanje poslovnih knjiga;
- u zakonom propisanim rokovima vrši odlaganje i čuvanje finansijske dokumentacije;
- vodi sve trezorske poslove u skladu sa Zakonom;
- vrši poslove kompletiranja, kontrolisanja, likvidiranja faktura i ispostavljanje naloga za plaćanje;
- vodi knjige ulaznih i izlaznih faktura, kao i obaveza i potraživanja;
- prikuplja, sređuje i kontroliše podatke koji se odnose na plaće i druge naknade za sve zaposlene;
- vrši obračunavanje plaća, poreza i doprinosa iz plaća i drugih naknada, kao i vođenje službenih evidencija o plaćama i drugim naknadama;
- vrši blagajničko poslovanje i vođenje propisanih evidencija o istom;
- vrši naplatu administrativnih taksi;
- vrši nabavku i vodi knjigovodstvo stalnih sredstava, sitnog inventara i potrošnog materijala;
- uspostavlja saradnju sa privrednim sektorom;
- vrši koordinaciju aktivnosti Privrednog savjeta Grada
- predlaže mjere za stvaranje povoljnog poslovnog ambijenta, privlačenje investicija i promovisanje mjera podrške;
- preduzimanje mjera iz nadležnosti Grada u vezi sa razvojem industrijskih i poslovnih zona;
- vodi upravni postupak iz oblasti trgovine, turizma, ugostiteljstva, obrta, saobraćaja i drugih privrednih djelatnosti;
- vodi zakonom propisane registre i izdaje uvjerenja o činjenicama o kojima vodi evidenciju;
- vrši finansijske i administrativno-pravne poslove u vezi sa davanjem u zakup i na korištenje poslovnih prostorija i garaža u vlasništvu Grada;
- vrši ovjeru trgovačkih knjiga, normativa i cjenovnika;
- vodi upravni postupak iz nadležnosti poljoprivrede i vodoprivrede u skladu sa zakonom i drugim propisima;
- vodi sve Zakonom propisane evidencije i registre;
- vrši upravljanje vodnim javnim dobrima u vlasništvu Grada Goražde II kategorije;
- vrši poslove iz domena ribarstva utvrđene Zakonom;
- prati i proučava stanje u oblasti poljoprivrede i vodoprivrede;
- izrađuje i održava bazu podataka poljoprivrednih gazdinstava, poljoprivrednog zemljišta i drugih podataka u digitalnom obliku iz nadležnosti Grada;
- izrađuje Prijedloge programa i planova korištenja poljoprivrednog zemljišta od interesa za Grad, u skladu sa propisima iz ove oblasti;
- u koordinaciji sa službama unutar Jedinstveog organa uprave priprema (izrađuje) Plan javnih nabavki Jedinstvenog gradskog organa uprave Grada Goražda, te prati i provodi njegovu realizaciju;
- učestvuje u provođenju postupaka predviđenih Zakonom o javnim nabavkama (ZJN) za potrebe Jedinstvenog gradskog organa uprave Grada Goražda;
- vodi brigu o dinamici pokretanja javnih nabavki iz Godišnjeg plana javnih nabavki Jedinstvenog gradskog organa uprave;
- vrši izradu tenderske dokumentacije;
- u koordinaciji sa službama izrađuje finalnu tehničku (specifikaciju) za pokretanje postupaka javnih nabavki za robe, usluge i radove za potrebe više službi (nabavka; električne energije, kancelarijskog materijala, namještaja, računara, oglašavanja i slično, za potrebe službe u okviru Jedinstvenog gradskog organa uprave;
- priprema odgovore po žalbi izjavljenim po osnovu ZJN (Zakona o javnim nabavkama);
- vrši procjenu tržišta za provođenje javnih nabavki;
- prati i provodi propise iz područja javnih nabavki;
- priprema Nacrte i prijedloge okvirnih sporazuma i ugovora;
- prati realizaciju zaključenih ugovora i okvirnih sporazuma za potrebe Jedinstvenog organa uprave Grada Goražda;
- po iskazanoj potrebi službi, pruža stručnu podršku kod priprema javnh nabavki;
- vrši sve administrativno-tehničke poslove iz nadležnosti Službe;
- izrađuje godišnji plan i godišnji izvještaj o radu Službe;
- učestvuje u izradi programa rada Gradskog vijeća u segmentu nadležnosti Službe;
- odgovara na pitanja i inicijative vijećnika Gradskog vijeća iz segmenta nadležnosti Službe;
- učestvuje u radu komisija i radnih grupa koje imenuje Gradonačelnik i Gradsko vijeće;
- prati realizaciju ugovora iz nadležnosti Službe i
- obavlja i druge poslove i zadatke koji su joj preneseni u nadležnost od viših nivoa vlasti i po nalogu Gradonačelnika.
[su_table responsive=”yes”]
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
JAVNI POZIV ZA UČEŠĆE NA JAVNOJ RASPRAVI O NACRTU BUDŽETA GRADA GORAŽDA ZA 2021. GODINU | OBJAVLJENO 22.02.2021. |
NAPOMENA: Obrasci su objavljeni u PDF formatu. Za pregled istih potrebno je da imate instaliran PDF čitač elektronskih dokumenata!