SLUŽBA ZA BORAČKO – INVALIDSKU I SOCIJALNU ZAŠTITU

  • O SLUŽBI
  • OBAVJEŠTENJA
  • E-OBRASCI
DŽEMAIL POPOVIĆ – POMOĆNIK GRADONAČELNIKA
Telefon: +387 38 224 317
Mail: biz@gorazde.ba

NADLEŽNOSTI:

  • Izvršava i osigurava izvršavanje zakona i drugih propisa u oblasti boračko-invalidske i socijalne zaštite;
  • Sprovodi utvrđenu politiku u oblastima za koje je osnovana;
  • Vrši izradu nacrta podzakonskih akata iz nadležnosti Službe;
  • Pruža zaštitu i ostvarivanje prava boraca, vojnih invalida i porodica poginulih boraca;
  • Rješava u prvom stepenu zahtjeve za ostvarivanje prava iz boračko-invalidske i socijalne zaštite u skladu sa Federalnim i Kantonalnim zakonima;
  • Provodi aktivnosti koje se odnose na pružanje i ostvarivanje prava i rješavanje socijalno statusnih pitanja lica iz reda boračkih populacija i lica koja su u stanju socijalne potrebe;
  • Provodi postupak i donosi rješenja u upravnim stvarima i poduzima upravne i druge mjere u oblasti boračko-invalidske zaštite;
  • Predlaže novčana sredstva u Budžetu Grada za boračke populacije i sufinansiranje rada udruženja boračkih populacija i socijalna pitanja;
  • Prati stanje, vodi statistiku i drugu odgovarajuću evidenciju iz oblasti boračko-invalidske zaštite;
  • Vodi knjigovodstvo i vrši obračun priznatih prava korisnika boračko-invalidske zaštite;
  • Vrši stručne i administrativne poslove za komisiju za ocjenjivanje vojnog invaliditeta i ocjene radne sposobnosti korisnika, Federalnog i Kantonalnog Ministarstva za boračka pitanja i druga radna tijela Gradskog vijeća i općinskog načelnika;
  • Dostavlja izvještaje, informacije i analize Federalnom i Kantonalnom ministarstvu za boračka pitanja, Gradskom vijeću i Gradonačelniku;
  • Vrši saradnju sa vojnim i civilnim strukturama radi racionalnijeg i efikasnijeg obavljanja poslova iz svoje nadležnosti;
  • Vrši saradnju i koordinaciju sa mjesnim zajednicama i udruženjima u cilju rješavanja socijalno-statusnih pitanja korisnika boračko-invalidske i socijalne zaštite;
  • Obavlja i druge poslove i zadatke koji su joj dati u nadležnost propisima Federacije, Kantona i Gradske uprave.
Trenutno nema obavještenja!
NAPOMENA: Obrasci su objavljeni u PDF formatu. Za pregled istih potrebno je da imate instaliran PDF čitač elektronskih dokumenata!
1. PRIJAVA PROMJENE U OSNOVNOM OBEZBJEĐENJU
2. PRIJAVA PROMJENE U PORODIČNOJ ILI LIČNOJ INVALIDNINI
3. PRIJAVA PROMJENE U PRAVU NA MJESEČNI NOVČANI DODATAK DOBITNIKA RATNIH PRIZNANJA ILI ČLANA PORODICE
4. PRIJAVA O PROMJENI U ZDRAVSTVENOM OSIGURANJU
5. ZAHTJEV ZA BANJSKO – KLIMATSKO LIJEČENJE
6. ZAHTJEV ZA JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ
7. ZAHTJEV ZA NAKNADU PUTNIH TROŠKOVA I TROŠKOVA ZA LIJEČENJE U INOSTRANSTVU
8. ZAHTJEV ZA NASTAVAK ISPLATE MJESEČNE NOVČANE NAKNADE DOBITNIKA RATNIH PRIZNANJA
9. ZAHTJEV ZA OCJENU VOJNOG INVALIDITETA U SVRHU KORIŠTENJA POVLASTICE ZA NABAVKU MOTORNOG VOZILA
10. ZAHTJEV ZA PARTICIPACIJU TROŠKOVA DŽENAZE – SAHRANE (KORISNICI STALNE NOVČANE POMOĆI)
11. ZAHTJEV ZA PARTICIPACIJU TROŠKOVA DŽENAZE – SAHRANE
12. ZAHTJEV NA POVLAŠTENI PREVOZ
13. ZAHTJEV ZA PRENOS PREDMETA
14. ZAHTJEV ZA JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ MAJCI/PORODILJI NOVOROĐENOG DJETETA
15. ZAHTJEV ZA PRIZNAVANJE PRAVA NA MJESEČNI NOVČANI DODATAK
16. ZAHTJEV ZA PRIZNAVANJE PRAVA NA PARTICIPACIJU TROŠKOVA NAKNADE ZA DODJELJENO/ KUPLJENO GRAĐEVINSKO ZEMLJIŠTE NA KORIŠTENJE I NAKNADE ZA UREĐENJE GRADSKOG GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA
17. ZAHTJEV ZA PRIZNAVANJE PRAVA NA PORODIČNU INVALIDNINU ZA RODITELJE
18. ZAHTJEV ZA PRIZNAVANJE PRAVA NA PORODIČNU I UVEĆANU PORODIČNU INVALIDNINU
19. ZAHTJEV ZA PRIZNAVANJE PRAVA NA PROFESIONALNU PREKVALIFIKACIJU
20. ZAHTJEV ZA UTVRĐIVANJE NOVOG PROCENTA VOJNOG INVALIDITETA PO OSNOVU POGORŠANJA, ORTOPEDSKOG DODATKA I PRAVO NA TUĐU NJEGU OD STRANE DRUGOG LICA
21. ZAHTJEV ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE